Wat klanten zeggen wanneer het hen niet wordt gevraagd.
Lees hier de commentaren die klanten spontaan in mijn mailbox dropten. Na het pennen van hun tekst, het volgen van een workshop of het bijwonen van een gastles over copywriting of storytelling. Op mijn erewoord: geen enkele getuigenis is verzonnen, ook niet de allerlaatste. Zeg nu zelf: zoiets bedenk je toch niet zelf?
Van liefdesbrief tot koningin Mathilde
Ik heb de brieven ondertussen laten valideren door de hoofdredacteur en hij was zeer tevreden over de originele, frisse aanpak!
​
Yannick Decleir van Knack
over de hernieuwingsbrieven gericht aan abonnees
Jouw copy maakt echt een verschil! In bijlage vind je de evolutie terug van hoelang mensen op onze website blijven. Van gemiddeld 1:45 tot een gemiddelde van 2:20, wat in de digitale wereld van vandaag echt een enorm verschil is.
​
Dennis De Smedt van Xerius
over de nieuwe copy voor de website
Ik was al eens snel door de brieven gegaan. Ik vond ze top! Ik moest verschillende keren lachen, en het is echt leuk geschreven. Alles hangt ook echt heel mooi samen. Het is een leuk geheel geworden, echt op maat van de studenten
​
Liesbeth Kegelaers, Brand Manager KMDA
over de abonnementsbrieven gericht aan studenten
​
Wat ben je toch een geweldige copywriter Johan.
​
Henny Van Gerwen, collega copywriter met 35 jaar ervaring en “the nicest man in advertising”
Dit is echt wel een SUPERcopy
​
Benny Noé, CRM Manager bij Delhaize Belgium
over de e-mails indertijd voor Neckermann
​
Schitterend ik zit hier met een hele grote SMILE
​
Anja Stas, KMDA, award winning international marketeer
over de eindredactie van haar boek “Olifantenmarketing”
​
Dit is terug een meesterwerkje.
​
Ann Gheysen, zaakvoerder DBS en Loff,
en al 15 jaar klant
Slaatje Praatje vind ik echt een fantastische naam.
Mathilde, koningin der Belgen,
over de naam die ik bedacht voor een sociale kruidenier
​
Het voelde alsof ik een liefdesbrief ontving
​
Iemand die verkiest anoniem te blijven
over een prospectiebrief die zij van mij ontving
​
​
Het was lang geleden dat een man mij in bed nog aan het lachen had gekregen
​
Ook deze persoon verkiest anoniem te blijven. Zij heeft het over mijn boek, dat ik u graag toestuur op verzoek. Een berichtje naar copywriter@johanverest.be volstaat.
Over de lakmoederproef en de workshops Copywriting en Storytelling
Geef jij ook nog steeds opleidingen? Ik heb vroeger, misschien al 10 jaar geleden, een paar keer een training van jou gekregen en dat was heel leerrijk.
​
Karolien Van Bavegem, freelance copywriter
bij wie de trainingen copywriting en storytelling indruk hebben gemaakt
​
​
Bedankt voor je boeiende les vandaag! Ook de studenten waren enthousiast, een van hen stuurde me spontaan (ik citeer): “WOW. Da was echt een zalige gastlezing amai”. Je missie is dus duidelijk geslaagd!
Sophie Maeseele, Praktijkassistent Nederlands en Bedrijfscommunicatie aan KU Leuven
over de gastles copywriting
​
Hierbij de evaluaties. Die zijn trouwens zeer goed. Jouw lakmoederproef werd als inspirerend ervaren.
Erik Van Vooren, marketing monument
over de workshop copywriting
​
Bij deze mijn dank voor de fantastische workshop! Zeer aangename en professionele lesgever en bovendien zeer interessant voor ieder van ons!
Cécile Deraux van Delta Lloyd Life
over een workshop klantvriendelijk schrijven voor de eigen medewerkers
​
​
Ik hoorde dat het gisteren TOP was.
Ook langs mijn kant: een DIK APPLAUS. We zijn heel blij met jou als aanwinst!
Mieke Voet, leadership development consultant bij KBC
over de workshop Storytelling voor bankdirecteurs
​
​
Jouw aanpak was vorige keer het hoogste gewaardeerd door de deelnemers. Daarom dat ik op dit moment bij jou aanklop. Het is boeiend en leerrijk om het nog eens live te horen uit de mond van de maestro himself. Tom Lannoye leest toch ook voor uit eigen werk voor mensen die wellicht het boek al gelezen hebben?
​
Nog een keer Erik Van Vooren,
ditmaal over de workshop Storytelling